poniedziałek, 17 kwietnia 2017

7

Witam~
Byłam u babci w Ciechocinku, zrobiłam pierwszą porządną sesję Cinnamon.
Poza tym udało mi się zrobić Norze koczki (wreszcie).
Byłam w parku, część zdjęć jest z ogródka dziadków.
W Ciechocinku byłam od soboty (15 kwietnia) do dzisiaj (poniedziałek, 17 kwietnia). Zdjęcia podzielę na dni ;w;
To by było na tyle we wstępie, zapraszam na zdjęcia!
~14.04.2017r.~

 (N)ora: uhh! - ziewa. - która godzina?
(J)a: Prawie dziewiąta.
 N: Cinnamon?
 (C)innamon: Chrr... Chrrr...
 N: Wstawaj leniu! Trza się spakować!
 C: ;-;


 C&N: Raaanyy, co spakować?
 C: Dwa ciepłe sweterki... (Od Nellodiny! Dawno je prezentowałam ale od tego czasu bąble prawie ich nie zdejmują)
 N: Małego księcia... komórkę, pluszaka...
 C: I gotowe!
~15.04.2017r.~
 Cinnamon w podróży!
~16.04.2017r.~









 Lubię to zdjęcie.

















 Tęcza!




 Zastanawiam się, czy nie ustawić tego zdjęcia na nagłówek bloga?

 Lub może tego.









 Lubię to zdjęcie, dwa poniższe też.












 ~17.04.2017r.~


 Z całej sesji to zdjecie jest moim ulubionym.



 Kilka zdjęć nawiązuje do starusieńkiej sesji, która wcześniej pojawiła się na moim starym blogu. Usiol ją kojarzy, bo... kiedyś była nagłówkiem!
Żegnam Was wszystkich c:

2 komentarze:

  1. Dziwnie się czuję oglądając Twoje zdjecia.. Ale nie w negatywnym sensie! To trochę tak jakbym cofnęła się w czasie :'D Widać, że to co robisz sprawia Ci dużo frajdy, a to przypomina mi o czasach kiedy miałam podobnie XD Twój blog jest dla mnie trochę inspiracją, trochę powrotem do przeszłości (nawet jeśli brzmi to nieco dziwnie, bo ja "siedzę" w lalkach już ponad 5 lat) i często mnie motywujesz! Za każdym razem kiedy oglądam to co stworzyłaś, mam ochotę ruszyć tyłek i też coś zrobić :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to chyba jeden z... Najciekawszych komentarzy, jakie dostałam! Nie spodziewałam się, że ktokolwiek może się mną inspirować :D A szczególnie Ty (wiesz, ja w lalkach jestem rok xD) No to czekam aż coś zrobisz i napiszę Ci motywujący komentarz mwahahhaha >B)

      Usuń